Mayrhofen

2014-02-17 | 17:49:00 | Kategori: Min vardag | 0 kommentarer
 
De två senaste dagarna har bestått av skidåkning i massor. Underbara backar säger ja bara, helt perfekt. Idag hade jag tyvärr oturen att trilla och skada benet, tror det är en rejäl sträckning eller stukning i vaden, kan iaf knappt röra på foten så hoppas verkligen jag kommer kunna åka snart igen! Det va nära att sjukvård fick komma för jag höll på att svimma och allt, men det gick bra tillslut och lyckades ta mig ner för backen med lite hjälp. 
 
Ser att några av er fortfarande kikar in här, så kommer fortsätta slänga in ett inlägg då och då när jag känner för det. Och kanske kommer bloggen komma igång på riktigt när jag får tid och lust, det får vi se.
 
Nu ska jag snart ta mig ner och äta kvällsmat med de andra familjerna, bor på ett super mysigt och familjärt typiskt Österrikiskt hotell. Allt är toppen här men saknar min pojkvän massor...och mina vänner såklart!
 
Ha  ett fotsatt trevligt lov!
 
 
 
K O M M E N T A R E R.

KOMMENTERA INLÄGGET:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0